Haha bättrade mig inte så mycket men nu jävlar!

Har inte haft något att blogga om tidigare, därför har jag inte haft nåt ork till bloggen. Men har gjort massa kul sen sist.
 I onsdags fick jag äntligen jullov, så eftersom det var sista dagen i skolan så åkte klassen och bowlade, helt okej faktiskt, runt 4 var det avslutning, så runt 5 när allt var slut så var jag med Maja, vi drog hem till mig, käkade och packade, sen gick v i hem till henne och hade tjejkväll, super mys! I torsdags så gick jag hem och fixade mig sen åkte jag hem till Thea, snackade allmänt, sen åkte vi till frisören så klippte hon sig, efter det åkte vi vidare mot Farsta för att julhandla lite och ta en fika, super härligt, sen hämtade hennes mamma oss så åkte vi hem till henne, hämtade grejer sen åkte vi till mig och så sov hon här, vi hade super kul, fixade även hennes naglar, och hon blev super nöjd. I fredags så tog jag det bara lugnt, vilket jag gjort ända fram tills idag, super skönt, vi hade inga gäster idag heller så har bara gått runt i myskläder! Men imorgon kommer kusinerna hit,
så blir det lite julmys.

Nu ska ni få se det jag fått, eftersom några bad mig lägga upp det.
 
 1. Kornblå topp - Bubbleroom // 2. Adidas munkis - Junkyard // 3. Nikita Baggy Jeans  - Junkyard // 4. Converse - Junkyard // 5. Iphone skal - Junkyard // 6. Ralf Lauren parfym - Kicks // 7. Cover mix + "ögon tvätt" - Kicks // 8. Mascara + eyeliner - Kicks // 9. Coloud hörlurar // 10. Extern blixt // 11. Armband
 
 Sen är det även två tröjor och ett nagelkit påväg hit! och så blir det mer imorgon! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback