Inte varit hemma

Inte varit hemma det är därför jag inte bloggat. Men nu är jag iallafall hemma, nyduschad och fräsh inför imorgon. I går var jag med Elvis, bara hade allmänt roligt som vi alltid har, hade en hel del att prata och skratta åt eftersom det var en vecka sen vi träffades, men jag slaggade iallafall hemma hos henne, vi somnade runt 2 och då var vi helt döda. Vi vaknade runt nio imorse för jag var tvungen att gå upp och fixa mig för jasg skulle iväg och shoppa med min kusin, så vi åkte till Farsta och Handen, och jag hittade lite små saker som behövdes. I morgon blir det städa rummet lite, sen ska jag troligtvis träffa Thea, så får vi se vad vi hittar på, runt 4-5 kommer Daniella och Palleh hit så ska jag fixa deras naglar, blir super! Sen får vi helt enkelt se vad som händer. Men nu ska jag hitta nån film att kolla på så bloggar jag mer senare.
från när Thea sov här sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback