Nu finns det tid

Uppdateringen har sugit, jag vet. Men har kört så gott jag kan i skolan, och nu är allt klart, det är bara 3 dagar kvar sen har jag jullov, då kommer jag ha tid för bloggen igen. Så jag ska försöka uppdatera om massa olika saker, men ni måste hjälpa till, jag tänker inte blogga om ni inte kommenterar, läser och säger var ni tycker och tänker. 
 Den här helgen har varit super härlig. I fredags var jag i skolan såklart, vi fick sluta runt 11 så jag, Felicia och Maja åkte hem till Maja, käkade lunch och bara hade super kul, vart riktigt mycket tjejsnack. Vi lagade även egen middag, super mysigt, efter middagen åkte vi hem till Elvis och så sov vi över där och hade en galen tjejkväll. Skratt, skrik, skräck, tårar osv. Händer riktigt mycket under bara några timmar, saknat att vara med alla tjejerna sådär. Igår så var Felicia och Maja att åka hem ganska tidigt så då vart jag och Elvis själva, vi bara chillade hela dagen, super skönt men riktigt segt. Sen gick vi hem till mig och då sov Elvis här istället, vart filmmys + massa godis och tjejsnack. Idag åkte jag iväg med pappa för att handla julklappar, vi åkte lite överallt, men vi hittade det vi skulle iallafall. Så nu har jag varit hemma ett bra tag, bara tagit det lugnt osv. Ikväll blir det även, duscha osv eftersom det är skolan imorgon. Men nu ska jag prata med Leona så hörs vi.

Kommentarer
Postat av: Leona D

puuuuussssss SAKNAR DIG MIN MUPP<3333

2012-12-20 @ 23:48:30
URL: http://dragsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback