Tänkte försöka börja igen..tror jag.

Nu har jag haft en blogg paus ett tag och nu saknar jag att blogga. Ska börja göra tidsinställda osv så att bloggen alltid är uppdaterad. Ni får jätte gärna kommentera vad ni önskar att jag bloggar om, vore toppen! 
Under tiden då jag inte bloggat har det väl inte hänt så jätte mycket, varit massor med plugg, prov osv. Det har även blivit december och vinter på riktigt. Känns helt sjukt. Gymnasiet närmar sig mer och mer, jag längtar något otroligt. Dock är jag lite velig med vad jag ska gå för linje, så otroligt svårt. Men det löser sig! Den här veckan har jag varit sjuk för det mesta, men jag har även varit på öppet hus på Cybergymnaiset på Odenplan. I fredags var jag äntligen frisk och gick till skolan som vanligt, vart super glad när tjejerna attackerade mig med kramar när jag kom dit. Efter skolan gick jag hem och tog det bara lungt hela dagen, så hade myskväll med familjen och så. I går tog jag det lungt hela dagen typ, sen senare på eftermiddagen/kvällen kom Thea hit, hade super kul var ju riktigt länge sen vi var utanför skolan. Så hon sov iallafall här. Sen idag så skulle hon iväg tidigt för hon skulle spela match, så jag åkte och shoppade skor med mamma och pappa(ni ska få se sen) hittade två par. När jag kom hem så gick jag till Elvis och var med henne, pratade om allt, lyssnade på musik och hade mega kul. Min helg har faktiskt varit toppen! Men nu ska jag duscha lite snabbt. 
En bild från i igår när jag och Thea var ute på en liten "kvällspromenad" och lite fula driv bilder med Elvis från idag, men det bjuder vi på ;)

Kommentarer
Postat av: Ebba

2o dagars

2012-12-02 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback