Under tiden

Under tiden då jag inte bloggat så har jag gjort massa kul. I torsdags så komma Thea över till mig och vi satt och snackade osv, runt halv 5 kom Daniella och Palleh hit också. Så då fixade jag deras naglar, dom verkade nöjda. När vi var klara med det så åkte jag och Thea hem till henne. Där slaggade jag över och vi hade super kul, somnade runt 5 så övertröttheten tog över. Tror aldrig vi skrattat så mycket! På fredagen så tog vi det lugnt hela dagen, vi åkte hem till mig och så sov vi här, bara kollade på film osv. På lördagen så fixade vi oss, sen åkte Thea hem och jag till Maja, mötte upp henne i VH och så gick vi och köpte lite gott. Vi pratade massor, Henke kom över en snabbis och sen runt 23 gick vi ner till vardagsrummet för att bädda osv, sen kollade vi på film och massa avsnitt av Svampbob, fram till halv 4 på morgonen. Vi hade super roligt. Sen idag så har vi tagit det lugnt tills kl 14 då vi åkte in till centrum för att shoppa lite och fika, super mysigt. Runt halv 5 åkte vi hem till oss själv och jag har bara tagit det lugnt sen dess.
Så nu ska ni få se vad jag köpte.
1. Stickad tröja - New Yorker // 2. "Whateverland" tröja - Ginatricot // 3. Bh + trosa - New Yorker // 4. Jeans - Vero Moda
 

Kommentarer
Postat av: anonym

fina jeans :)

2012-12-30 @ 22:52:19
Postat av: Sandra

Jag minns att jag läste din blogg förr, när det var Likedope som gällde! Tycker du är jättefin, och har cool stil. Kram<3

2013-01-03 @ 15:18:55
URL: http://lindfors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback