Mitt miffo

Dom senaste dagarna har jag spenderat med Elvis, har haft super duper roligt och verkligen saknat henne! I lördags så kom hon hit så spelade vi lite, pratade och skrattade osv som vanligt, senare på kvällen åkte vi hem till hennes mamma och så sov vi där. Sen igår tog vi det bara lugnt pratade osv, sen hämtade hennes pappa oss så åkte vi hem till honom och så sov vi där till idag. Så idag åkte vi faktiskt in till stan, hittade massor jag ville ha men hade inte pengar till det. Så fick med mig 3 saker iallafall. Som ni ska få se snart. Efter ett par timmar så åkte vi till Farsta Centrum och käkade och kollade lite, sen gav vi upp för vi var så trötta så vi åkte hem igen. När vi kom hem så lyssnade vi på musik och pratade, tog fula bilder osv. Hade super kul hela helgen. 
Men imorgon börjar skolan igen. usch. Det är något jag verkligen inte känner för. Men ett måste antar jag. Får se om jag hinner blogga imorgon, vem vet jag kanske har fått läxor redan första dagen i skolan.

Här är det jag köpte idag + en töjning som jag inte orkar visa
1. Snapback - Kepskultur // 2. Mössa - Kepskultur
 

 

Kommentarer
Postat av: emma - en skejtande brud

sv; har hollywood marksbutiker? visste inte det, eller bor ju i finland så jag brukar ju bara kolla deras nästshop. men på zumeiz.com och obeyclothing.com finns det en del! :D
snygga inköp förrästen!

2013-01-07 @ 20:41:11
URL: http://emmasandas.devote.se
Postat av: emma - en skejtande brud

sv; ååh lååter himla härligt! :D

2013-01-07 @ 22:04:44
URL: http://emmasandas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback