Skola bara

Igår började ju skolan igen. Känns rent utsagt förjävligt. Verkligen inte något jag orkar, speciellt inte när alla sätter en sån stor press på oss i nian. Men ska försöka hinna allt. Igår var det helt vanlig skola, efter det så åkte jag hem till Maja, vi bakade och prattade och bara hade super kul. Idag var skolan som vanligt igen, inte direkt kul, men måste man så. Efter det åkte jag till tandis och lagade min tandställning, sen åkte jag hem och så kom Elvis över, sen lämnade vi några grejer till Charlie och så drog vi hem till Elvis och var där hela kvällen. Hade super kul som vanligt. I morgon är det skola såklart, efter det får vi se om jag är med Felicia eller inte. Det får ni helt enkelt reda på då. Men nu ska jag kolla på Gossip Girl och sen sova, puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Glöm inte att checka in min "veckans citat"tävling som jag kommer börja ha varje vecka!
http://lindfors.devote.se/blogs/24327480/veckans-citat.htm#WriteComment

2013-01-21 @ 19:02:03
URL: http://lindfors.devote.se
Postat av: jag

börja blogga igen!!!!!

2013-07-31 @ 16:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback