Ursäkta mig

Känner mig sämst på de här! Men jag känner för att göra om bloggen så jag får lust att blogga igen!
Men dom senaste dagarna så har jag firat nyår, träffat massa underbara, shoppat, fått hem paket osv. Så tänkte berätta om det nu. 
 
Måndag - Firade nyår med Rebecca och min familj, syper mysigt! Käkade god middag och skrattade och lyssnade på musik. 
 
Tisdag - Var med Rebecca en stund, sen efter det så gjorde jag inget speciellt.
 
Onsdag - Gjorde inget på dagen, men på kvällen gick jag ut och träffade Charlie och Felicia, saknat dom massor!
 
Torsdag - Träffade saknade Leona och hittade på massa skoj, sov över hos hennes pappa och lysnade på musik, ritade osv, super kul!
 
Fredag/idag - Vaknade upp hemma hos Leona väldigt sent, fixade oss och drog sedan på en snabb shopping runda inne i stan, fick med mig ett skal. Sen åkte vi hem till henne igen där pappa hämtade oss och skjutsade henne till Rebecca och jag åkte hem, så nu sitter jag här.
Ska visa er det jag fått hem under veckan!
 
1. Hoodie - Hollywood.se // 2. T-shirt - Hollywood.se // 3. Sweet skal - Stadium


Kommentarer
Postat av: emma - en skejtande brud

oj vad mysig hoodie, skulle själv vilja ha en obey sweater eller hoodie, eller en sweet! :)

2013-01-06 @ 04:45:22
URL: http://emmasandas.devote.se
Postat av: emma - en skejtande brud

precis samma här! hittade på hollywood.se men i bara förstora storlekar, så jag tänkte beställa en åt pojkvän istället, så jag skulle kunna ha den ibland fast den e lite vääl oversized, haha ;)
men finns en massa sidor där dom skickar från usa och där är det även lite lägre priser! :)

2013-01-07 @ 19:26:35
URL: http://emmasandas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback